fler timmar på dygnet tack!!

Jäpp, det skulle behövas, tycker inte jag hinner med allt jag ska på min lediga tid. Nåja, nu e dörren flyttad och isatt igen, av mej.....inte illa, men jobbigt!
Har även hunnit med en runda till bo ohlsson o handlat lite nya verktyg, men glömde naturligtvis dammsugarpåsar shit!!

På tisdag blir det spännande, då ska vi titta på vår bebis genom ultraljud jihaaa...
Jag får jobba utav helvete nästa vecka för att få sovrummet färdigt, men det ska nog gå bra, får försöka va effektiv!
Nä, nu måste jag fortsätta en stund till, blir alltid något mer gjort ju.

4 hjul är faktiskt mycket bättre än 2

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bara undrar när vårt sovrum skulle bli färdigt? NÄR SA DU TYP? *S jaja bebis har vi ju hunnit med att göra iaf

2010-02-05 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0