slut på veckan...

Torsda kväll, veckan gick fort, befinner mej i kalmar, får innerligt hoppas det blir en bra lastning imorgon så jag får en hyfsat tidig fredag!!
Lördagen skall vigas åt list uppsättning, eller kanske nersättning, e ju golvlister, he he. Måste ju se fint ut om det kommer intressenter och tittar på vårt hus! På kvällen ska jag mysa med min söta hustru, tänkte vi kunde äta nåt gott o kela lite i soffan, e inte dumt alls, vi är nykära, har ju bara varit tillsammans i 27 år!!
Nu är det natti tid.

Faktum är att 4 HJUL ÄR BÄTTRE ÄN 2  så de så!!

Stockholm...suck...

Jäpp, då sitter man i tumba utanför stockholm o gör ingenting. Tur man har datorn, så man kan surfa, är just nu mycket inne på badboysweden och badboy.forum24. Det är forum för atv innehavare, speciellt för märket jag har som kallas för "Badboy"
Det är ju inte utan att man blir inspirerad till att bygga om maskinen och förbättra den, men undrar bara hur mycket, får ju inte kosta för mycket!! Har iaf lite kvar att göra innan jag är nöjd, ska byta munstycke i gasaren, montera nya stötdämparna och fixa hjulvinklarna, och framför allt, hoppas på fint väder v38 då jag är ledig så jag kan ut och köra lite innan det blir för kallt! Vet inte om dom fortfarande har träffar på flygrakan, men det går ju o kolla!
Ska titta på ny maskin i norrköping så fort jag har lite tid över när jag är där, den heter Hisun 350. Gå in o kolla på hisunimport.se fin maskin!

Har kollat på film, starshiptroopers 3, va väl sådär, men helt ok att fördriva tiden med nån timme!
Är alltså bottentråkigt att stanna tidigt, klockan va 17 när jag ställde mej här.
Nu ska jag försöka nanna

Och jag är helt säker på att 4HJUL ÄR BÄTTRE ÄN 2


Lite sådär....

Fan va svårt att hitta på överskrifter!
Nåja, försöker bli trött, har nämligen kört natt, och då är det ett litet h-e att vända dygnet rätt igen.
Man blir trött på dagen och har svårt att sova på natten, men det ska väl rätta till sej igen!

Har fixat min hjuling, så nu funkar den igen, till min stora förtjusning. Beställde nya stötdämpare bak, så nu blir det en "lowrider", men det är för att få bättre väghållning. Kör försiktigt Pauline, o glöm inte att tanka!!!

Sedan vill jag absolut säja att det är skitfarligt att röka.

Och sist men inte minst......4 hjul ÄR bättre än 2.....

Påtryckningar...

Efter starka påtryckningar från mina döttrar, får ja göra ett inlägg he he. Har inte haft mycket tid att köra quad, tyvärr , men det har varit för en god sak, har fixat och donat med huset som är till salu. Kom inte mer en ett par o titta, beror väl på att det är os o att alla människor är sportfånar....ofattbart.....! Nåja, vi hoppas att det finns nån därute som kan inse att det är ett stabilt o fint hus, så att vi kan få vår gård, o få lite lugn o ro runt oss. Får se hur det blir nu till helgen, känner allt lite abstinens efter att köra, är nog snart 3 veckor sen jag lufta quaden......Ska bara fixa bensinslangen, c:a 10 minuters jobb, och sen är den körandes igen.

Och jag vill bestämt mena att 4 HJUL ÄR BÄTTRE ÄN 2

RSS 2.0