Nåja.....

Vill bara säja till mina små döttrar, NI BLIR ÅXÅ GAMLA NÅN GÅNG!!! Natti natti....

längesen..

Jodå, jag lever än! Trodde jag skulle klara att blogga mer än så här, men inte fan blir det mycket av d!! nåja, nu blir det av iaf.
Har tamefan beställt en fyrhjuling....jiiiiiihaaaaa.....blev en kina byggd psmoto, jo den heter så faktiskt, bara att hoppas att den kommer snart så att jag kan fräsa iväg o känna fartvinden i håret...hmmm...nä, ska nog ha hjälm på mej, men i princip alltså!! Den är på 250 kubik och 18 hästkrafter, men det räcker för mej, är ju inte van att kör fortare än 90 ändå! nä, nu är det nattitid igen.......natti

Ledig vecka!

Jäpp, nästa vecka är ledig, får hoppas mina små töser kommer hem ach hälsar på, har inte träffat dom på ett tag! Skulle varit ledig denna veckan, men bytta med min avlösare, han skulle till norrland, och jag glömde att jag skulle iväg o kolla på Johan Glans.......skit åxå, men jag yra till det som vanligt! Ska iaf bli skönt att va ledig o umgås med min söta hustru, får väl se om vi kan hitta på nåt kul, men nu ska jag nanna, klockan e mycke o ska hinna med en hel del imorron! hej o hå....

RSS 2.0