Trelleborg....

Befinner mej i trelleborg, ska nanna här och koppla en trailer imorgon för att lossa i malmö.....skittråkigt, hade jag velat köra distribution hade jag sökt ett sånt jobb! Är ju lågkonjunkturen som märks även i denna branschen.

Är faktiskt inte lätt att komma på vad man ska skriva, men kan berätta att jag är jävligt sugen på en större 4hjuling!! Kan ju bara hoppas att det blir en nästa år, annars får jag väl trimma min BB men det blir nog minst lika dyrt, men samtidigt vill ja ha en som är säkrare att köra med. En begagnad Dinli 450 hade smakat mumma!!!

Nu kallar sängen på mej, och den är inte långt ifrån mej, c:a 20 centimeter, he he! Får önska en god natt och som vanligt vill jag säga er att 4 HJUL ÄR BÄTTRE ÄN 2.........just det!!

Kommentarer
Postat av: Pupsie

Ja, köp en ny så kan jag få den gule :D ha ha!

2008-10-08 @ 15:42:13
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0