Hejsan svejsan...

Hallå. Längesen jag uppgradera, men den som väntar på nåt gott.....
Det har varit en rätt hektisk dag, började med att lossa i Getinge imorse, för att sedan fortsätta till Falköping, följt av en sväng till Alingsås och avslutade med 2 ställen i Göteborg, och dom som inte vet var ställena ligger råder jag att titta på en sverige karta!! Just nu befinner jag mej i Trollhättan, för att lasta här imorron.

Helgen kommer jag att ägna åt min Atv som behöver en översyn, beroende på att ett smärre missöde inträffat med baksvingen, troligen bussningar som blivit slitna, blir iaf till att plocka sönder en del för att kolla och mäta. Inget som är kul, men ett måste tyvärr!!

Nu är det natti tid igen, och jag önskar alla en god natt, och påpekar återigen att 4 hjul ÄR bättre än 2!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0