Ledig vecka!

Jäpp, nästa vecka är ledig, får hoppas mina små töser kommer hem ach hälsar på, har inte träffat dom på ett tag! Skulle varit ledig denna veckan, men bytta med min avlösare, han skulle till norrland, och jag glömde att jag skulle iväg o kolla på Johan Glans.......skit åxå, men jag yra till det som vanligt! Ska iaf bli skönt att va ledig o umgås med min söta hustru, får väl se om vi kan hitta på nåt kul, men nu ska jag nanna, klockan e mycke o ska hinna med en hel del imorron! hej o hå....

Kommentarer
Postat av: Pupsie

Benny är mitt ex.. han "hårdrockaren" som jag var ihop med för ungefär 7år sen :P Han från Simrishamn.
Jag har visst berättat? Skrev jag inte en kommentar här på din blogg? :)

2008-03-17 @ 15:23:36
URL: http://pupsie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0