längesen..

Jodå, jag lever än! Trodde jag skulle klara att blogga mer än så här, men inte fan blir det mycket av d!! nåja, nu blir det av iaf.
Har tamefan beställt en fyrhjuling....jiiiiiihaaaaa.....blev en kina byggd psmoto, jo den heter så faktiskt, bara att hoppas att den kommer snart så att jag kan fräsa iväg o känna fartvinden i håret...hmmm...nä, ska nog ha hjälm på mej, men i princip alltså!! Den är på 250 kubik och 18 hästkrafter, men det räcker för mej, är ju inte van att kör fortare än 90 ändå! nä, nu är det nattitid igen.......natti

Kommentarer
Postat av: Pupsie

Ha ha, vilket hår ? ;)
Jag vill osså köra fyrhjuling :D hi hi.
Tack för kommentaren på min blogg :) Go natt!

2008-03-26 @ 22:13:40
URL: http://pupsie.webblogg.se
Postat av: Tezzan

He he he he he..såg att pauline hann först med kommentaren om ditt "hår"... konstigt nog så var det,det första som ploppade upp i mitt huvud oxå.. he he he he..Puss

2008-03-27 @ 12:29:21
Postat av: Lotta

*ASG* det va oxå min första tanke...det där med "håret" :P hahaha!!

2008-03-28 @ 14:12:45
URL: http://www.lottiiizz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0