Stockholm...suck...

Jäpp, då sitter man i tumba utanför stockholm o gör ingenting. Tur man har datorn, så man kan surfa, är just nu mycket inne på badboysweden och badboy.forum24. Det är forum för atv innehavare, speciellt för märket jag har som kallas för "Badboy"
Det är ju inte utan att man blir inspirerad till att bygga om maskinen och förbättra den, men undrar bara hur mycket, får ju inte kosta för mycket!! Har iaf lite kvar att göra innan jag är nöjd, ska byta munstycke i gasaren, montera nya stötdämparna och fixa hjulvinklarna, och framför allt, hoppas på fint väder v38 då jag är ledig så jag kan ut och köra lite innan det blir för kallt! Vet inte om dom fortfarande har träffar på flygrakan, men det går ju o kolla!
Ska titta på ny maskin i norrköping så fort jag har lite tid över när jag är där, den heter Hisun 350. Gå in o kolla på hisunimport.se fin maskin!

Har kollat på film, starshiptroopers 3, va väl sådär, men helt ok att fördriva tiden med nån timme!
Är alltså bottentråkigt att stanna tidigt, klockan va 17 när jag ställde mej här.
Nu ska jag försöka nanna

Och jag är helt säker på att 4HJUL ÄR BÄTTRE ÄN 2


Kommentarer
Postat av: Pauline

Wow du bloggar :D hi hi..

2008-08-26 @ 22:06:46
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Ja det var fan på tiden att du uppdaterar din blogg... skriv gärna var du hålle rhus nånstans var du ahr varit osv... vi (din familj alltså)vill gärna veta det.. det känns lite ananrs som att du typ e bortkopplad i veckorna o sen finns du igen på helgerna men när du bloggar så vet vi att du lever o var du håller hus o vad du har gjort... du lever liksom ett helt anant liv som inte vi kan delta i.. fattar du-va? Puss

2008-08-27 @ 22:10:28
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0