Väntans tider

Jo, nu blev det inget mer idag, lossat Trollhättan, Färgelanda och tanumshede. Ringde trafikledaren och fick besked att jag kunde ta det lugnt, blir inte lastning förrän imorron, men kunde eventuellt bli i eftermiddag, man kan ju alltid hoppas, är så jävla långtråkigt att sitta och vänta. Får väl se om jag kan låna duschen här i billingsfors o skrubba av lite skit, känns alltid bra. Tur man har dator i bilen nu, så man kan titta på tv eller surfa lite på nätet, men skulle det bli tråkigt har jag faktiskt en bra bok åxå som min lilla son köpt till mej. Duschtajm...bye

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Pappa :D Va kul att du skaffat dig en blogg!! hihi!! Pusspuss

2007-11-27 @ 20:22:15
URL: http://www.lottiiizz.webblogg.se
Postat av: chanette

LILLA son. Han e ju stor nu. men vet hur det e. Noah e snart 7 ar men han e min baby fortfarande

2007-12-03 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0