Lördag kväll..

Arbetsveckan slut och helgen har kommit. Jag och min vackra hustru skall strax åka iväg och äta julbord, chefen betalar, det ska bli kul, vi har inte varit ute på åratal. Nästan samtliga av mina jobbpolare ska dit, kan va kul och träffa dom privat åxå, och julmat som är så gott! Jävlar vad jag ska kränga. Har lyckats och knyta slipsknut, min dotter tyckte jag skulle ha slips, och det är bara till att lyda. Hitta faktiskt på nätet hur man gör, och efter en tre fyra försök lyckades det, he he. tjoflöjt......

Kommentarer
Postat av: Pupsie

Ha ha, jag sa aldrig att du skulle ha slips ;) Jag tvinga inte dig precis :P
Nu håller jag på att julbaka. Ska göra det hela veckan. Så till helgen får du smaka på rågkransar, lussekatter och massa annat gott :D

2007-12-03 @ 20:16:33
URL: http://pauline.ekenborn.com
Postat av: chanette

later nastan som det skulle va lottiz som tvingade dig att ha slips, men va tydligen pli. Men hon har sa ratt sa men man i slips pa en fin middag e en man annars bara en pojk spoling

2007-12-03 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0