Jättetrött!!

Fy vad trött jag är. Körde från norrköping 14.00 och stannade i ödeshög för att intaga lite näring, blev spagetti o köttfärssås, inte så tokigt faktiskt, körde några mil söderut och blev så inihelvete trött, fick stanna i strömsnäsbruk för att köpa en kopp kaffe o nåra kakor, sedan gick det bättre hela vägen till trelleborg där jag slagit nattläger för att hålla min lagenliga nattvila. Blev ju julbord i lördags på öja krog i ystad, jättegott, va en trevlig tillställning, men vi fick en taskig placering med vårt bord, min söta hustru blev påsprungen konstant, för vårt bord var placerat i gången där alla passera när dom skulle till baren. Nä, nu är det tid och nanna. Hej o hå.....

Kommentarer
Postat av: chanette

ha ha jag tror karlarna tyckte det var as bra att bella satt dar hon satt for da kunde de stotta pa henne utan att det blev misstanksamt hi hi hi

2007-12-03 @ 21:55:54
Postat av: Lotta

*haha* du och din spagetti m. köttfärssås..haha...det måste vara det bästa du vet? ;) hahah! Nää, stackars mamsen :( Men hoppas att ni hade trevligt i alla fall :) Då är ni trötta på julmat nu? hehe!

2007-12-04 @ 13:09:49
URL: http://www.lottiiizz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0