Söndagar e inget kul

Fy va det är tungt o köra hemifrån på sönda eftermiddagar, men man får ta det onda med det goda.
Fördelen är att man har ett fritt jobb, men man har inte nåt socialt liv, å andra sidan har jag en underbar familj.
Nåja, det blev iallafall till att köra iväg till värnamo, började snöa när jag lossat på terminalen, och det gör ju ingen människa glad.

Ska strax lägga mej, för jag ska gå upp 06.30 imorron och slutlossa, blir väl tour de småland o lasta imorron.
Har annars haft en bra helg, spacklat en vägg, och det börjar likna nåt efter många om och men.
Ska försöka skriva lite varje kväll om det finns tid.

Kommentarer
Postat av: Pupsie

Ja, en underbar familj har du som älskar dig ! :D

2007-11-28 @ 22:17:49
Postat av: chanette

wow har DU spacklat. jag e inponerad ha ha

2007-12-03 @ 21:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0