Trött....

Fy vad jag är trött på att köra lastbil just nu! Man skulle hittat sej ett annat jobb, men vafan, jag kan ju inget annat, och inkomsten är ju hyfsat bra som chaufför! Befinner mej i malmö, och ska börja köra imorgon klockan 6.00, så det är helt klart hög tid att sova nu. Ska till växjö och nässjö. natti natti.....och 4 hjul är bättre än 2

Ja ja, lugn o fin....

Jag vet att det blir lite dåligt med uppdateringarna, men va fan, ibland har man inget att skriva om!!

Befinner mej just nu i Jönköping, ska lossa på Elgiganten imorron, och hoppas att jag får en hyfsad tidig fredag så jag kan komma hem o krama lilla frugan, he he! Alltid skönt att komma hem efter en lång jobbevecka!

Nu måste jag nanna...... och vet ni vad??? Jo, 4 hjul ÄR bättre än 2........!!!

Alldeles för sent.....

Att blogga alltså, men tänkte bara påminna er alla om att
4 HJUL ÄR BÄTTRE ÄN 2.......natti natti


P.s Befinner mej i trelleborg just nu.


......

Klevshult, och ska vidare till malmö imorgon!

4 hjul ÄR bättre än 2......

Falun!

Då vart man i falun, långt hemifrån. Ska lasta imorgon i Grycksbo, Falun och Mora, sedan blir det hemfärd, mot skåne!

Känner mej sliten o trött idag, bara inte jag åxå fått en förkylning, det är inte kul alls!

Två veckor kvar att jobba, sen har jag ledig vecka, jiiihhaaa.....

Och ni kan vara helt övertygade om att 4 HJUL ÄR BÄTTRE ÄN 2......

Fucking Åmål....

Jäpp, ni trodde rätt, jag befinner mej just nu i Åmål, har stannat här för natten och ska fortsätta imorgon till Sunne, Ludvika och Falun. Kul med lite långkörningar då och då.

Igår vann jag 1000 spänn på ett presentkort i en utlottning på ett ATV forum......jihaaaa.......kan handla grejer för 1000 spänn till min ATV, inte illa alls, jag som inte brukar vinna!!

Undrar om någon läser min blogg överhuvud taget? Inga kommentarer alls....hmmmm!!! Eller skriver jag tråkigt? Får kanske ändra stil och inriktning.

Nåja, tid att lägga sej tror jag, har köpt tidningen Allt om vetenskap, med många intressant artiklar, som jag tänkte bläddra lite i.

Och visst, 4 HJUL ÄR BÄTTRE ÄN 2.

RSS 2.0