Hisun 350cc

Fy fanken för yra speditörer!!! Lastade i Norrköping, på Öhmanskajen, stressa som en galning för att hinna innan dom stängde, för att sedan fortsätta söderut....trodde jag! Rinde till schenker efter lastningen och fick vänta en stund, för att få reda på att jag skulle lasta mer på, gissa.......jo Öhmanskajen, men då hade alla gått hem, så jag får allt stanna kvar tills imorgon....grrrr!!!

Nu passade jag på att köra till Skärblacka en bit söderut för att testa en 4hjuling som heter Hisun. En direkt kopia av Yamaha raptor, men tillverkad i kina, och wow......vilken maskin, stabil, snygg och med bra tryck i motorn. Kosta ju inte en förmögenhet heller, halva priset av en Raptor!!! Kan säga att den ligger högt på min önskelista just nu, så vet ni det mina kära barn! he he! Natti, och 4hjul är bättre än 2.....speciellt om dom sitter på en Hisun

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Ja o jag vill ha en ny bil...HA HA HA HA HA HA... Pöss pöss

2008-10-21 @ 22:41:40
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Pupsie

Ha ha ! Jag trodde du visste det, mamma vet det alla fall :)

2008-10-29 @ 20:05:38
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Nä, nu tycker jag allt att du ska uppdatera din blogg :)

2008-10-29 @ 22:01:05
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha du, så du har varit i Skärblacka!

2008-11-19 @ 12:49:42
Postat av: Anonym

Dras på lönen!!!

2008-11-19 @ 12:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0