Slut för idag...

Då var denna arbetsdagen slut, sitter o dricker kaffe och äter kanelsnäckor i min hytt.
Satt just o fundera hur folk tänker? Har varit utsatt för vardagsbilisten ett par gånger idag,
d.v.s bilisten som tutar, blinkar och gör fula tecken med fingret!!! Är ju faktiskt på det viset att
vi yrkeschaufförer inte är ute och nöjesåker, utan vi utför vårt jobb!! Stannar vi så
blir det ingen mat i butiken och fabriker kommer snabbt att stå stilla p.g.a brist på råvaror
och då kan vardagsbilisten inte reparera sin bil eller jobba och tjäna pengar!!!

En annan sak......vad alla har bråttom!! Folk kör som galna, och chansar på att hinna först, eller
visar det bara på att egoismen är väldigt utbredd, skit i alla andra, jag ska först?? Lär jag
väl aldrig få reda på, men konstigt är det iallafall. Nä, nu ska jag titta om det finns nåt
bra på tvn. Tjingeling....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe, jag kan nog erkänna att jag nog e lite som du beskriver "vardagsbilisten"..tyvärr :S hehe! När jag kör till malmö så har jag nog lite bråttom..så det har nog blivit några idiot körningar när jag skullat om en lastbilschaffis. Men ska försöka att ta det lite lugnare :) Jodå, visst äter jag..jag äter bara skit mat tycker jag. Det har blivit chips varje dag denna veckan..och precis så krängde jag i mig potatisgratäng (Med mkt grädde) MUMS! Men jag kan nog erkänna att jag blivit lite smal :S Men vet inte vad jag ska göra..är inne i en sån period nu då jag inte går upp något alls, kvittar var jag äter. Står stilla på 58 kilo nu :S Nä, nu ska jag kolla färdig på "Bonde söker fru" :) hihi!! Puss på dej papsen!! Kram// Lotta

2007-11-28 @ 20:47:23
URL: http://www.lottiiizz.webblogg.se
Postat av: chanette

ha ha ha du beskrev Michal dar hi hi hi.
Som jag brukar saga till han
BATTRE ATT KOMMA FRAM SENARE AN ALDRIG ALLS

2007-12-03 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0